fredag den 31. oktober 2008

Ønskeseddel

Alle spørger om ønskeseddel, så her kommer den:

- Silkedyne
- Silke sengetøj
- Silke undertøj (str. 42)
- Cook & Baker "Energy" potter og pander
- Events
- Dejlige slap a' sweatre og andet slap a'
- Lamper til levende lys til terrassen
- Udendørs krukker
- Vaser i klart glas - alle faconer og str.
- Blomster (jeg elsker blomster)
- Rød- og hvidvinsglas "Octavie" Villeroy & Boch
- Elektrisk citruspresser
- Nyeste CD med Josh Groban
- CD: 50 år med Sir Cliff Richard

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej Jettebrix,

Spændende ønskeliste :-) Jeg synes altid det er så svært med ønskelister men må sige du virker noget mere kreativ end jeg - har dog fået lavet årets ønskeseddel. Faktisk derfor jeg lige faldt over din , da jeg også her ønsket mig silkedyner.

Jeg har ikke prøvet silkedyner tidligere, men har hørt meget godt om dem fra Nordic Comfort. De skulle vist være de eneste med ØkoTex og vist også økologiske, hvilket jeg går meget op i.

Det var bare det jeg ville så du kunne se dem her.

www.nordiccomfort.dk
www.silkedyner.dk

God jul :-)

Jette Brix sagde ...

Hej Sienna-aq.
Tak for din kommentar. Jeg har heller ikke prøvet silkedyne før, men har også hørt rigtig meget godt om det. Jeg fik udleveret en brochure, da jeg var inde og købe silkesengetøj til min søn i House of Silk i Fiolstræde. - Det er lidt af en videnskab, da der er flere muligheder også med hensyn til årstider.
Håber, du får en silkedyne, jeg fik ikke en til min fødselsdag, så nu håber jeg på Julen.
God Jul til dig også.
Hilsen
Jette Brix